Magfotograferingen

Jag kom på att jag inte har berättat något om bakgrunden till fotograferingen av de gravida magarna, ska kanske göra det. Vi var 13 st gravida kvinnor som träffades hemma hos Jenny i Tyresö, förra söndagen. Vi har "lärt känna" varandra via ankomst Maj-06 på Allt för föräldrar och försöker träffas då och då, ibland över en pizza på Pizza Hut och ibland över en fika. Denna gång skulle vi alltså bli fotograferade av Jenny som förutom är höggravid, även är fotograf. Själva fotograferingen var faktiskt jätterolig, trots att jag trodde att det skulle bli mest jobbigt att klä av mig till underkläderna inför en massa nya vänner. Efter fotograferingen fikade vi och så hade vi visning av Me&I-kläder, självklart blev det en del beställt till lillgrabben... www.meandi.se  Sedan var det ett par av tjejerna som visade bärsjälar också och det är ju något att fundera på. Bilderna blev för övrigt riktigt bra, du kan se dem här nedanför!

Kommentarer
Postat av: Marie

Otroligt fina magbilder!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback