Söndag

I dag var vi minsann trötta efter allt stoj i går. Min kära familj sov till kl.10 och jag klev upp redan kl.9 och la mig i badet och läste, myyys! Sedan åkte vi i väg och slängde skräp och sedan åkte vi hem till Elias mormor. Fredrik skulle hjälpa min lillebror Alex att flytta till nytt studentrum inne i stan och under tiden busade Elias med mormor och jag bara tog det lugnt och läste lite och försökte prata lite med min mamma. Vi åkte hem på eftermiddagen efter att ha ätit pizza ihop och Elias hann leka lite med alla barnen innan det var dags för honom att äta middag. Sedan blev det Tradera för mig och lek för killarna innan det blev nattinatti för lillkillen. Storkillen är och spelar banby med gubbarna i området och jag bara njuter av att få surfa i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback