Sköna söndag

I dag har vi en sån där riktigt slö söndag. Elias och jag har lagt en massa puzzel och maken hjälper sin bror att byta säng på IKEA. Det är så ruskigt ute i dag så jag känner inte alls för att gå ut i dag. Är dessutom förlamande trött och lite lättretlig.

I går kväll var lilla familjen på en inflyttningsfest hos en gammal arbetskompis till mig. Väldigt fin lägenhet i Rönninge, alldeles nybyggd i gammal stl. Det var mycket folk och goda pajer med tillbehör. Elias mumsade vindruvor, coca cola och salta pinnar som aldrig förr. Vi åkte därifrån tidigt eftersom Elias var så trött. Det var trevligt men lagom långt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är härligt att bara få sega en dag... tänk om man hade uppskattat det mer innan barnen *s* Nuförtiden är jag glad om jag kan vila 5 minuter på soffan innan någon har ställt till med kaos här hemma... Tummarna hålls fortfarande, när får du testa? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback