Operation och hemmadag

Tidigt i morse bar det i väg in till den stora staden för att operera bort två av mina fula knölar i ansiktet. En trygg och van kirurg var det som skulle göra ingreppet och jag kände mig helt lugn. Först lokalbedövning och sedan något märligt "verktyg" som han grävde bort knälarna med. Gjorde lite ont, men det var snart över i alla fall. Fick sitta och trycka över förbandet i 10 minuter innan jag fick åka hem. Snyggt med två plåster i ansiktet... NOT! Hursomhelst hoppas jag att det blir bra sedan när det har läkt, nu är jag öm.
Fredrik jobbade hemma under förmiddagen, och det var ju skönt. Sedan jag kom hem har vi verkligen inte gjort många knop Elias och jag. Elias är dessutom på riktigt gnällhumör emellanåt och börjar gråta direkt om man säger åt honom. Tror att han kanske håller på att bli förkyld, snoret rinner lite. Vi kommer att fortsätta i detta lugna sköna tempo i någon timme till, sedan är planen att jag ska göra sjömansbiff.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Tack för kramarna, de värmer otroligt mycke! Har tänkt å tänker så på dig med anledning av er IVF. Hoppas så innerligt att det blir bebis!! Snart är det vår tur att besöka läkaren...*stora kramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback