Onsdag med jobb m.m

I dag har det varit en tuff dag på jobbet. Många allvarligt sjuka, dödsfall och högt tempo. En rätt så vanlig dag på akuten egentligen... Har haft en inskolning med mig i dag och det har varit trevligt och praktiskt med två extra händer.

Efter jobbet var det dags för min sista akupunktur och zonterapi före min FET som borde bli inom en vecka om ägglossningen sköter sig och dyker upp. Behandlingen var fantastiskt skön! Vilka fantastiska händer zonterapeuten har, jag njöt i fulla drag.

Efter det skulle jag ha fikat med en kompis jag inte träffat sedan i midsomras, men hon blev tyvärr sjuk. :-(

Sedan jag kom hem har jag inte gjort många knop och tänker inte göra det heller, maken tittar på fotboll och jag passar på att maila och fixa framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback