Kurs på jobbet

Har i dag haft en lång dag med föreläsningar på jobbet, i ämnet kemiska ämnen som kan orsaka stora och allvarliga olyckor och hur man i så fall rengör och vårdar dessa människor som drabbats. Intressant men jobbigt att sitta stilla en hel dag, när man är van är springa runt som en tokdåre!

Mår lite lätt illa, har spända tuttar och molvärk i ryggslut och mage emellanåt. Fortfarande helt overkligt... Ringde en kompis tidigt i morse och berättade, måste ju ha någon att babbla med förutom mannen.

Måste lägga mig tidigt i kväll, är så trött och har heldag med kurs i morgon fast med övning då.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Ett jättegrattis till dej och hela familjen från mej! Håller tummarna hårt för att allt går bra den här gången!
Jag är så glad för er skull.
*många kramar*

2005-09-29 @ 09:18:37
Postat av: Marie m. Pontus och Caroline

GRATTIS Malin!!!! Vad otroligt roligt :-D Jag har varit inne och läst lite men inte haft tillfälle att skriva något förrän idag. Jag är sååå glad för er skull. Hoppas att allt går vägen nu. Håller tummarna hårt hårt!
KRAAAAAAAAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback