Konstig dag

Tyckte att jag mådde lite konstigt och att jag var fundersam över att mensen inte brakade loss ordentligt. Så jag bestämde mig för att ta ett gravtest på mitt jobb. Först såg jag bara en skugga och tänkte, är det bara för att jag vet var strecket ska vara eller är det på riktigt?? Strecket framträdde allt mer och det borde innebära att jag är gravid!  Blev alldeles yr i bollen, men gå ut och jobba var jag ju tvungen till... Gjorde en del konstiga tabbar som att gå och äta själv istället för att lösa av en kollega jag hade lovat, samt påbörjade en patient och gick på larm... Har dock lite blod emellanåt så jag är inställd på missfall, men hoppas förstås massor.  Så är läget just nu, upp och ned från dag till dag alltså....

Kommentarer
Postat av: caya

tänker på dig vännen. hoppas plusset blir starkare och starkare. håller tummarna
kramar i överflöd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback