Hej konsument!

Snodd hos Caya...

Senaste impulsköp:
  En fleecemössa till Elias på rea på Guppi, 50kr.
Bästa promenad: Ut på Djurgården och Rosendals trädgårdscafé.
Favoritdryck: Kaffe förstås!
Äter lyxmiddag på: Wedholms fisk, har bara hänt en gång, på min 30-årsdag. Mums!
Favoritgata: Götgatan eller Götgatspuckeln. Inredningsbutiker och andra små charmiga affärer.
Bästa förfestmusiken: Något poppigt och trallvänligt
Reser helst till: Ett varmt land, är inte så kräsen just nu. Gärna Asien.
En bra gå bort-present: En vinare funkar väl oftast, eller en chokladask. Inte så originellt men gångbart.
Favoritlyxartikel: Min hårinpackning, borde kanske inte vara någon lyxartikel men för mig är det det...
Älsklingsljud: Elias skratt!
Senaste upptäckt i Stockholm: Att övre delen av Drottninggatan myllrar av restauranger och cafeer. (Akupunktören finns där)
Favoritgalleri: Svärfars NIVÅ 125, i Båstad.
Tidning jag gillar: Mama & Vagabond
Favvosajt: AFF, Aftonbladet
Här bjuder jag mamma på middag: Oftast hemma hos oss, men hon äter gärna Asiatiskt.
Favoritförort: Varför inte Huddinge, min förort. Här finns det mesta och vi trivs förträffligt!
Fikar gärna på: Waynes t.ex, bara de har god Latte.
Favoritbutik: POP, IKEA, Åhlens, Lindex
Bästa lunchställe: Östermalmshallen, där finns det mycket gott att välja på. Dock längesedan jag var där.
Favoritgrönsak: Tomat
Favoritfärg: Grön och blå
Favoritmärke: Just nu Ecco på skor (nyss köpt vinterdojjor åt sonen). Annars helt klart POP, POPtok som jag är.
Favoritdjur: Måste väl svara kanin eftersom jag har en liten rackare. Hon är väldigt söt och go faktiskt!
Världens bästa nu levande regissör: Bröderna Coen & Almodovar
Stjärna jag vill träffa: Sean Penn är cool!
Favvoskor: Mina Ecco prommisar
Klädkonto per månad: Till mig eller till Elias? Mycket lite till mig och betydligt mer till lillskrutten...
Modeförebild: Nä, är alltför off just nu
Motionerar: I wish...
Mest överskattade affär: Jag får säga HM, hittar sällan något där
Dyraste jag köpt: Huset?
Mode jag aldrig vill se igen: Axelvaddar och uppvikta kavajärmar
Favoritprodukt på Systembolaget: Något gott vin
Bästa fyllekäket: Tunnbrödsrulle
Dansar helst till: Inte alls, men om jag skulle få för mig det vill jag att det ska vara poppigt och glatt
Senast gnolade: Bobbys byggen bygger bäst
Senaste fyndet: Mössan nämnd ovan
Bästa romanen: Något av Alfvén eller Edelfeldt. Läser för mycket för att kunna välja en.
Bästa diktsamlingen: Ingen aning
Favoritprodukt på Apoteket: Deras intimtvål
I min cd-spelare: Hmmm.... En skiva med Astrid Lindgren låtar. Lyssnar mes på Radio, då RIX Fm.
Beställer i baren: En stor stark, om jag nu skulle råka hamna i en bar... Blir inte så ofta och blir det så har jag ofta alkoholförbud pga behandlingar.
Användbar pryl: Tvättmaskinen är fantastiskt bra!
Dessa vill jag ska svara på "hej konsument": den som vill.

Kommentarer
Postat av: caya

hej vännen
så du är inte sugen på miami vice-kavajerna då? *fniss* tack för att du svarade

jättekram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback