Blöder

Ruvardag 9 och kört!

Jag är så fruktansvärt ledsen, arg och förtvivlad. Även detta försök misslyckades. Nu har vi misslyckats med 2 färska IVFer, 3 frysförsök och haft ett missfall. Hur mycket ska man behöva gå igenom?

Jag är så ofantligt glad över min fina kille och allt tydligare blir det att han är ett litet mirakel. Men ska det verkligen vara stört omöjligt att få till ett syskon? Orkar inte tänka praktiskt i dag och vet inte alls hur vi ska gå vidare. Tur att jag är ledig i helgen så kanske vi hinner prata igenom nästa steg.

Hur ska jag orka jobba med alla dessa tanker och sorgen? Det måste ju gå helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh gumman! Så ledsen för din skull, det var ju er tur nu! Förstår att det är tungt och svårt, när man vill så mycket och försöker. Tänker på er och hoppas hoppas att det ändå snart ska gå vägen.

Stora varma tröstande kramar

2005-09-22 @ 12:40:27
Postat av: Sandra

Åh vännen! Vet inte vad jag ska säga riktigt... gråter för din skull, det är så orättvist att ni ska ha det så svårt! Massor av kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback