Världens lyckligaste!

I går var vi på Carl Von Linné i Uppsala och gjorde ultraljud. Jag var mycket nervös och det såg doktorn på mig. Han pratade inte så mycket utan tyckte att vi skulle titta direkt och då fick vi se pyttelitens hjärta slå! Helt fantastiskt att någon som är så liten kan ha ett hjärta som slår! Overkligt känns det, men fantastiskt underbart förstås! Någon typ av blödning finns i livmodern och det är lite oroväckande. Men trots allt sa doktorn att till 95% kommer detta att lyckas och det kändes bra att höra. Efteråt gick vi och åt lite lunch för att fira och sedan åkte vi till våra respektive jobb.

Hade en jobbig kväll på jobbet, men vad gör det, jag är gravid! :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad skönt gumman, jag sa ju det! När jag hade mina blödningar så sa dom första gången att det fanns ett hematom (?) på livmodern och andra gången att det kan ha varit moderkakan som legat lite lågt ner och kommit i kläm.
Njut av att vara gravid nu, Elias ska ju få syskon nästa år *ler stort*
KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback