Supersnorig och supertrött

I går fyllde min lille prins hela 3 år!  Hämtade på dagis kl.16 och sedan hade vi paketöppning i vardagsrummet. Maken hade gjort mysigt med tända ljus och Elias njöt i fulla drag av att få många paket! Favoriten var som väntat den stora lyftkranen, men även den knallgröna plyschdressen var en hit. Nackdelen med att fira födelsedag på en vanlig dagisdag är ju att Elias inte helt orkade njuta av sin dag, han var lite för trött för det. På lördag blir det andra bullar, då blir det kalas, med både släkt och vänner! Jag blev lite ledsen när jag hämtade i går och det visade sig att de hade missat att Elias fyllde år. De ska fira honom i morgon istället, det blir nog bra det också!

I dag är min kära man hemma, han jobbar hårt med att måla om en av våra väggar och det verkar ta tid... Han har lovat att det är klart på lördag och det får vi verkligen hoppas, för nu ser det bedrövligt ut.

Jag är toksnorig och lika trött. Borde kanske inte gå till jobbet, men har inte råd att vara hemma. Suck! Får hålla mig borta från känsliga patienter i den mån det går.

Ska krypa ned i badet och läsa nya mama en stund, snart kommer mannen hem och börjar slipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback