Söndagkväll

I dag har vi bara haft det lugnt och skönt, åtminstone jag... Maken har fått en hel del gjort som att måla, snickra, satt upp en ny lampa till förrådet osv. Jag är inte riktigt i form för det om man säger så. Tröttheten är förlamande och i huvudet snurrar många tankar. Varför kan det inte bli v.12 snart så att man kan få njuta lite av att ha en liten "pytteliten" i magen?! I dag är det 8 dagar kvar tills vårt VUL och efter det är det två veckor kvar till inskrivning. Trots att jag är så nojjig över missfall kan jag inte låta bli att tänka på namn, spjälsäng, förlossning, mjuklift till vagnen osv. Jag är nog lite knäpp i alla fall...

Det är hög tid att börja baka till Elias kalas snart också, kasta gärna goda och lättbakade recept på mig är ni gulliga.... *ler* Som tur är har jag en mamma som är fantastisk på att baka bullar, så det ska hon få göra hade jag tänkt!

Har i dag fått reda på att Elias söta kusin Nathalie troligen har fått Borrelia och ligger på sjukhus. Stackars lilla vännen! Hoppas hon blir frisk snart och att hon får komma hem i morgon! Har skickat en liten hälsning till henne i alla fall, som ramlar ned i brevlådan på tisdag.

I kväll ska maken spela bandy och jag ska läsa och sova, fantastiskt skönt! I morgon blir det en fasansfull måndagskväll på SÖS-akuten, roligare kan man ha vill jag lova...


Kommentarer
Postat av: T.A

Här är en till som längtar till ultraljudet. Tre långa veckor kvar, och aldrig har tiden gått så långsamt. Känner igen mig i de dubbla känslorna, lyckan grumlas lite av tanken på att det inte alltid går vägen.

Vad härligt att du ska få se ditt pyre nästa vecka. Håller tummarna att allt ser bra ut!

P.S Tack för gratulationerna i min gb :-)

2005-10-10 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback