Sköna fredag!

Har haft en ok dag på jobbet i dag. Dels har jag haft ett par extra händer med mig i form av en hospiterande sjuksköterska från en annan avdelning, och dels hade vi en dunderlugn förmiddag utan larm och med få dåliga patienter. Efter lunch blev det ett annat tempo dock...

Har ordnat med att gå upp i tid till heltid, detta kommer att ske till i November. Inte helt fel med lite extra pengar till jul, även om det blir pest att jobba heltid...

När jag skulle gå hem upptäckte jag att dagis hade ringt. Elias hade visst lite feber och var hängig. Hämtade lillsjukis och han är sig inte riktigt lik, men han är betydligt piggare nu i kväll kan jag säga och har ätit bra också.

I kväll blir det film och godis med maken i soffhörnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback