Liten sammanfattning

Har det lite hektiskt just nu, särskilt med tanke på att jag egentligen inte orkar någonting... I torsdags kväll var jag ute på stan efter jobbet och handlade lite, bl.a köpte jag en ny vinterjacka i dun till mig och en fin orange tröja med cementblandare på till Elias. Efter shoppingen åkte jag ut med tunnelbanan till Tallkrogen där en arbetskompis till mig bor. Hon hade gjort i ordning en fantastisk fisk- och skaldjursgryta som vi 22 arbetskamrater mumsade på. Den trötta gravida frun åkte dock hem innan efterrätten serverades, trött som jag är. Skulle dessutom jobba tidigt dagen efter.

Fredagen blev en helt vanlig jobbdag, inget märkvärdigt.

I dag har vi varit och klippt den lilla prinsen, från att ha varit rufsigt lockig är han nu kortklippt och håret ser rakt ut. Jättefin blev han och han satt stilla som ett ljus på motorcykeln hela tiden! Som vanligt fick han en godisklubba efteråt. Sedan gick vi och åt lunch på Burger King och så införskaffade vi två par långkalsonger också, det börjar bli säsong för det nu.

Snart ska vi ge oss av till ett par goda vänner på middag. Det blir nog jättetrevligt skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: Marie m. Pontus och Caroline

Hihi tror att jag såg dig i lördags men vågade inte gå fram ;-)

Pontus klippte sig också och fick sitta på motorcykeln - den är bra den.

Hoppas att allt är bra med dig.
Kramar

2005-10-25 @ 15:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback