Lite hopp fortfarande

Känner mig lite gladare och är hoppfull, men försöker också vara realistisk. Tycker att jag känner mig mer och mer gravid för varje dag, eller kan jag inbilla mig det?! Har blödningar då och då, men de är verkligen av det pyttelilla slaget och de kan ju komma från livmodertappen som läkaren sa. De tilltar inte i alla fall och jag har inte ont. Snart är det tisdag och då vet vi säkert....

Har jobbat i går och i dag och det är full rulle som alltid. Jobbar även i morgon förmiddag så det blir till att krypa i säng i tid, helst nu, så trött är jag.


Kommentarer
Postat av: Humla

Nä jag har faktiskt inget bättre för mig. ;-) Faktum är att jag också ska lägga mig nu... du vet att jag tänker på dig och håller alla tummar för dig och miraklet-i-magen!

*kramar* och sov gott!

Postat av: MiaMaria & co

Tittar också in, borde lägga barnen som faktiskt är uppe fortfarande. Men nu hägrar sängen. Kramar på dig, håller tummarna för pytteliten!

*kram*

2005-10-15 @ 21:33:01
URL: http://sarnhammar.se
Postat av: caya

men vännen, varför skulle jag inte vara intresserad av dig? ser du inte mina hårt hållna tummar och min smått galna blick när jag stirrar på pyttelitens bostad? ;)

tänker på dig massvis och hoppas ännu mer på ert pyttelilla mirakel du bär på. du är bäst!
ta hand om dig hörrudu och sov så gott
kramelikram

2005-10-15 @ 22:07:36
URL: http://www.caya.se
Postat av: Britta

Klart man tittar in, helst varje dag om jag kommer ihåg och hinner. Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det ska fixa sig den här gången. Kan inte annat.

Jättekram!

2005-10-15 @ 23:30:05
Postat av: Therese

Igår kväll var jag och maken radikala och stängde helt sonika av våra datorer! Men nu är iallafall min igång igen. Håller tummarna som attan att pytteliten ska fortsätta att bo hos er.
Tänker på dig och skickar massor med kramar!

2005-10-16 @ 08:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback