Helgen äntligen slut

Har haft en tokhelg på jobbet med mycket blod och mycket stress. Det går det också och man känner verkligen att man kan göra nytta och det är ju inte fel mitt i allt elände.

Magen mår fint och jag känner mig konstant kvalmig och illamående, skulle helst vilja äta hela tiden, men det är nog ingen bra idé har jag en känsla av... Tröttheten är bedövande och magen moler och likaså ryggslutet. Kanske goda tecken, hoppas det i alla fall!

I går var vi hemma hos min syster som fyller år nu i veckan. Elias hade som vanligt kul med sina kusiner Nathalie snart 6 år och Julius snart 4 år. De har massor med roliga leksaker och Elias vet inte vart han ska börja! Ljudvolymen blir snabbt hög i min systers lilla trerummare. Mycket gott fikabröd och tårta var det förstås!

Maken spelar bandy med gubbarna i radhusområdet och jag ska snart röra mig mot sängen och upplösningen i min braiga bok!

Ledig i morgon och på tisdag, sååå skönt! Hoppas Elias kan tänka sig en sovmorgon i morgon.

Kommentarer
Postat av: T.A

Hej! Hittade hit via google och vill bara säga grattis till graviditeten! Jag har själv också gått igenom en ivf och testade positivt igår. Än är resan lång fram till mål, men för min del har jag aldrig kommit så här långt förut (min 3:e återföring). Försöker bara njuta av känslan, men det är så overkligt att jag inte riktigt kan greppa det än.
Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback