Gräsänka

Maken är på konferens och jag har haft min pappiga son för mig själv, myyysigt! Alla kramar till mamma!!! ;-)

Har haft en bra dag på jobbet, min student hade sin sista dag och jag blev bjuden på Magnumglass. Hämtade Elias på dagis och hade en myseftermiddag hemma. Har dammat och vattnat blommor och bakat Nonstop-kakor och nu är det sovdags.

I morgon är vi lediga och ska städa och handla inför lördagens kalas.

Är fortfarande supersnorig, så nu ska jag ta mina näsdroppar och krypa ned i sängen! Nattinatti!!

Kommentarer
Postat av: caya

öhm... du tror inte det är pyttelitens inverkan på hormonerna (eller vice versa kanske) som får dig att va så snorig. jag har varit småsnorig från att jag testade positivt med vidar och känner hur utdrivningsreflexen inte bara sätter fart på mjölken utan även näsan

hormoner är spännande :)
vi ses snart darling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback