3 årskalas

Nu har sista gästerna gått efter Elias 3 årskalas,  och jag har satt på en diskmaskin. Vi har haft full rulle hemma sedan kl.14 då först Elias kompisar och kusiner kom, totalt 6 barn med föräldrar. Sedan droppade vänner in som inte har barn och även farfar med sambo, mormor och Fs och mina småbröder. Totalt har vi varit 15 vuxna och 6 barn och det har verkligen varit livat. Vi började med barnkalas och sjöng för Elias medan barnen satt vid bordet, sedan ett par timmar senare bjöd vi på en fantastiskt god kycklingpaj med sallad och bröd och efter det kaffe och tårta igen. Elias har fått så mycket leksaker att det faktiskt nästan blev för mycket om man får säga så.

Ska försöka rabbla upp vad han fick i dag:

*stor brandstation med stor brandbil, helikopter mm
*stor sopbil & liten buss
*stor polishelikopter och bil med båtsläp
*mellanstor polisbil
*Liten räddningstation med polis, brandbil, ambulans
*böcker
*Hockeyklubba med puck
*Fleecetröja
*Pengar på bosparkontot
*DVD-film
*Väggklocka med ko på
*Liten truck

Och nu har jag säker ändå glömt något. Elias är förstås överlycklig över sitt kalas, det behöver jag inte ens säga va?!


Och jag är slut! Jag fattar inte hur det kan komma sig att det alltid är så att jag hamnar i köket och F minglar runt??

Har haft en liten blödning i dag igen och jag är förstås väldigt orolig för det. Fast det har ju varit så den här graviditeten... Kräktes för första gången i morse, konstigt att man kan bli glad för sån´t! ;-)


I morgon ska vi bara vara hemma och käka tårt- och kakrester, och leka med alla saker! Kan behöva vila efter den här roliga pärsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback