UL-rapport

I går såg vi en sprattlande, vinkande och väldigt aktiv pytteliten med ett snabbt fint tickande hjärta!! Helt fantastiskt var det, tänk att man glömmer exakt HUR fantastiskt det är att få se sitt barn på det viset!!! Trots att pytteliten bara är drygt 5 cm såg vi klart och tydligt armar, ben, ryggrad och huvud med mun. H*n är lagom stor för sin ålder, kanske t.o.m lite större, fast det är ju svårt att mäta exakt förstås. Detta kommer vi att leva på ett tag nu, nu ska jag försöka slappna av och njuta! Nästa UL blir den 5 Januari, i v.19. Vi har berättat för Elias nu och han sa i kväll: -Jag ska bli storebror!

I dag har jag varit på min första kursdag och det var riktigt trevligt att träffa en massa olika "systrar" från olika sjukhus och diskutera både arbetssituationer och knasiga elever. Uppgiften gick bra att redovisa, nu återstår att se om inlämningsuppgiften blir godkänd också.

Dags att barrikadera soffan! I morgon är det en skön ledig dag med lilla sonen.

Kommentarer
Postat av: Marie m. Pontus och Caroline

Åååå vad mysigt :-D Grattis till lyckat UL :-D Vad härligt att allt såg så bra ut.

Kan tänka mig att blivande storebror är stolt och glad :-D över att få ett litet syskon.

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback