Slö hemmadag

I dag har jag ledig dag och hade jag inte haft det hade jag VABat eftersom Elias fortfarande har ögoninfektion, inte så farligt, men ändå. Vi har verkligen inte gjort något vettigt skruttis och jag. Det har blivit för mycket TV och mycket ensamlek för herrn, hans mamma är trött och orkar inte mycket mer än att surfa och kramas mellan varven. Vi har frossat på frukt också, färsk ananas och melon, mums!

I morgon är det jobbkväll, fast som omväxling har jag Elias hemma tills maken kommer hem vid lunchtid. Det blir rätt skönt att slippa rusa i väg till dagis på morgonen.

Mer har jag faktiskt inte att berätta! ;-) Jo, en vecka kvar till inskrivning på MVC och det ser jag förstås fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback