Mina senaste dagar

Nu var det några dagar sedan jag skrev härinne och det beror dels på att jag är så himla trött och lägger mig vid niotiden på kvällarna (om jag kan pga jobb) och så har jag haft lite att pyssla med.

Tänkte börja med att berätta om i lördags då jag var på mammaträff med en massa goa tjejer jag har lärt känna på AFF. Vi träffades redan kl.10 på morgonen på centralen och mötte upp tjejer som kom från en massa olika håll. Sedan gick några av oss till Debenhams och fikade och resten ägnade dagen åt att shoppa. Sedan åkte vi hem till en av tjejerna som bor i Liljeholmen och där fikade vi och åt en massa god mat. Det var en fantastiskt trevlig kväll med ett härligt gäng tjejer, från alla möjliga olika ställen i Sverige. God och glad stämning helt enkelt! Tyvärr var jag tvungen att ge upp alldeles för tidigt pga min trötthet.

Annars är det jobb som gäller för mig, har en inskolning på jobbet som kräver en del tid. Hon är trevlig och duktig, men det krävs att man babblar hela tiden och förklarar alla våra miljoner rutiner på akuten. Min hjärna fungerar dessutom inte riktigt till hundra procent nu.

I morgon är det dags för inskrivning på Mama Mia Söder och det ska bli supermysigt! Hoppas barnmorskan är bra och att jag kommer att känna förtroende för henne.

Och nästa vecka börjar min 5 poängs kurs och det ska bli kul, känner mig lite pressad pga en uppgift som ska göras, men kurslitteraturen jag har beställt måste ju komma först.

Snart dags för jobb!

Kommentarer
Postat av: Marie m. Pontus och Caroline

Vad mycket du har för dig. Hoppas att du hinner ta det lugnt och vila också. Förstår om du är trött. Det är jobbigt i början och speciellt med andra barnet.

Hoppas att det gick bra på inskrivningen idag. Tänker på dig vännen!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback