Första advent och ännu en sammanfattning

I veckan har maken och jag varit på kryssning till Åland. En lugn och harmonisk resa med fin hytt och panoramafönster och mycket mys och läsning. En lyckad resa som vi kände oss utvilade efter! Elias var hos mormor och hade som vanligt det mycket roligt.

Annars har det varit en massa jobb i helgen och så har vi förstås satt upp stjärnor och adventsstakar. Såå mysigt!

Magen mår fint, tycker att den växer en del. Får inte längre igen alla byxor och framförallt inte de på jobbet, där jag bytt till en storlek större. Är fortfarande väldigt trött och mår illa till och från och så drar och spänner det en del i magen. Fortfarande är jag väldigt nojjig och tror minst en gång om dagen att nu får jag missfall! När ska jag komma till ro och njuta av denna graviditet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback