Ledig dag, shopping och akupunktur

I dag har Elias och jag en ledig dag. Vi började förmiddagen med att sova till, nio, äta frukost framför tvn, slöa, titta mer på TV och sedan klippte jag gräset och dammsög lite. Sedan dök mormor upp som skulle vara barnvakt när jag åkte in till stan för att få akupunktur och köpa "snabbskor" till Elias. Akupunkturen var skön och vilsam och precis som förra gången blev jag väldigt trött efteråt. Sedan rusade jag i väg för att hitta bra skor till Elias och det var inte det lättaste visade det sig. Till slut hittade jag ett par svarta typ gympadojjor med röd insida som var riktigt snygga i alla fall. Passade också på att handla ägglossningsstickor och vitaminer när jag ändå var i stan. Mötte sedan upp maken och vi tog sällskap hem. Sedan har jag ägnat eftermiddagen åt att maila folk som har vunnit mina Traderaauktioner och packat kläder och sedan kastade vi i oss lite spaghetti och köttbullar och nu nattar maken lilleman. Hoppas på ett par timmars lugn och ro i soffan snart, innan jag stupar i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback