Jobb & fredagkväll

I dag har det varit en alldeles vanlig jobbdag egentligen. Många och sjuka patienter och för lite personal, en del tragiska livsöden, trevliga och mindre trevliga patienter... Vi har haft avtackning av kollegor som ska vidareutbilda sig, med bullkalas. Hämtade Elias vid 16-tiden på dagis. Han hade roligt och var fullt sysselsatt med att leka i ett litet hus med en kompis. Eftermiddagen har jag egentligen mest ägnat åt att packa kläder jag har sålt på Tradera, det är lite jobb, men det blir också ett välbehövligt tillskott i kassan. Nu ska jag snart parkera mig i soffan, Elias ligger till sängs, men sover inte ännu. I morgon ska vi åka till Kolmården, Fs jobb bjuder på inträden och mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback