Även jag en bloggare...

Elias sover sött och jag passar på att göra min debut som bloggare. I dag har vi haft en slö och härlig dag. Vi sov länge, ända till kl.9.30 och sedan åt vi frukost framför tvn och bara hade det bra. Efter det packade jag lite grejor jag sålt på Tradera som skulle i väg i dag, medan Elias lagade mat på sin spis. Till lunch åt vi pannkakor med vaniljglass till Elias förtjusning. När vi hade ätit tog vi en tur med bussen till Stuvsta centrum där vi postade paketen och handlade lite mat och sedan åkte vi hem igen och åt lite frukt på trappen till huset och Elias cyklade lite på sin trehjuling. Sedan gjorde Elias en vurpa på cykeln och blev ledsen och då förflyttade vi oss till baksidan där vi njöt av lugnet  och solen  och bara hade det bra. Till middag blev det köttbullar och makaroner till lilleman och vårrullar till mamman. Efter det har Elias tittat på en ny Pettsson och Findusfilm medan jag har städat, fixat och surfat förstås. Maken befinner sig i Malmö, och kommer väl hem om någon timme eller så förhoppningsvis och då blir det te och mackor innan det blir sängdags. I morgon är det jobb och dagis och efter jobbet ska jag åka och få min premiärbehandling av akupunktur och zonterapi, spännande!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Inne och snokar runt :) Lycka till på första behandlingen imorgon, spännande! Går det bättre med Elias mat numera? Han var ju oxå matstrejkare om jag inte minns fel... Sebbe får i sig det mesta nu med god aptit, fast systeryster har tagit över krånglandet tyvärr... Nu ska jag gå och läsa nya Mama-tidningen, kram!

Postat av: Nickan

Hej!

Välkommen till bloggandet och lycka till imorgon!!

2005-08-24 @ 22:28:46
URL: http://veggomamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback